Fap/dpf w Jaguar S-Type 2.7 V6 i XF 2.7/3.0 V6 Biturbo

Filtry cząstek stałych w Jaguarze S-Type 2.7 V6 i XF 2.7/3.0 V6 Biturbo ulegają awarii zapchania bardzo często. Trudno ocenic co jest czynnikiem decydującym o zapychniu się filtrów w tym mpojeździe. Niektóry twierdzą, ze posiadacze tego modelu auta odpowiednio nierozgrzewają układu wydechowego. Na szczęście zazwyczaj zapchane filtry cząstek stałych można zregenerować, tak aby odzyskały niemalże całkowicie swoje właściwości.

Filtry cząstek stałych w Jaguarze S-Type 2.7 V6 i XF 2.7/3.0 V6 Biturbo doskonale poddają się regeneracji. Usuwanie siltra cząstek w Jagurze wydaje się być bezzasadne szczególnie jak spojrzymy na kwestię nie tylko ekologi, ale też estetyki. Jaguar z dymiącym wydechem to dość dziwny widok. To twierdzenie ma uzasadanienie w praktyce. Jakiś czas temu do warsztatu przyjechał klient który odkupił od kogoś ten pojazd, nestety poprzedni właściciel usunął fap/dpf co powodowało, że za stosunkowo nowym pojazdem pojawiał się dym...

 

Czytaj więcej o regeneracji filtra cząstek stałych >>

 

Pocieszające jest to, że przetopione filtry cząstek stałych z Jaguara S-Type 2.7 V6 i XF 2.7/3.0 V6 Biturbo zdarzają się żdako - to dobra informacja dla posiadaczy tego auta.

 

Filtr do wielogodzinnej i wieloetapowej regeneracji należy przesłać pod adres:

Euro-Vat Consulting

ul. Strzelecka 62/64
64-010 Krzywiń


Filtr po udanej regeneracji zostanie odesłany w ciągu 2 dni. Na filtr dajmy pół roku gwarancji! W rzeczywistości jeśli pojazd nie ma awarii w układzie zasilania, powinien wystarczyć na jeszcze raz taką ilość kilometrów jak dotychczas przed pierwszą regeneracją.