Regeneracja filtrów cząstek stałych po 100 tys. km

Regeneracja dpf po 100 tys.

 

Wszystkich właścicieli samochodów z filtrem cząstek stałych dpf zachęcamy do regeneracji wieloetapowej w naszej firmie minimum co około 50-70 tys. km (dla pojazdów użytkowanych w cyklu miejskim) i 90 - 110 tys. km. (dla pojazdów użytkowanych w cyklu mieszanym). Dzięki takiej regeneracji dpf znacznie spada prawdopodobieństwo zepsucia, przetopienia lub zapchania filtrów dpf, które jest bardzo kosztowne w skutkach.

Nasi klienci, którzy regenerują swój filtr nie mają problemów z filtrem cząstek stałych. Taka regeneracja to koszt 500 zł netto. Trwa 1 dzień roboczy. Jej dodatkową zaletą jest to, że jeśli zregeneruje się filtr, zanim zasygnalizuje zapchanie, oszczędza się na kosztownych naprawach.

 

Teraz GWARANCJA NA TWÓJ FAP/DPF NAWET NA ROK!


Nasza firma stosuje innowacyjną regenerację fap i dpf, która składa się z wielu procesów i przy użyciu wielu maszyn. Filtr cząstek stałych odzyskuje swoje właściwości, prawidłową strukturę i zwiększa znacznie swoją żywotność. Inni tylko je czyszczą lub wypalają.

Nasza regeneracja filtrów cząstek stałych została wielokrotnie testowana i potwierdzana przez mechaników i media fachowe.

Szczególnie odradzamy Państwu usuwanie dpf. Tego rodzaju proceder nie tylko jest ścigany prawem, ale także znacznie wpływa na jakość powietrza, nasze i innych zdrowie. W Wielkiej Brytanii rząd postanowił badać dodatkowo pojazdy tylko pod kontem posiadania filtra dpf. Za jego brak grozi kara do 2000 funtów.

Masz pytania, potrzebujesz rady, zadzwoń: 604 225 240

 

Nie dajcie się Państwo naciągnąć na usunięcie dpf (To w Polsce nielegalny proceder, o którym pisano już w wielu mediach) lub regenerację, która w swej istocie będzie tylko przeczyszczeniem lub wypaleniem. Dzięki stworzonej przez nas skutecznej regeneracji zapchany filtr cząstek stałych fap / dpf odzyskuje właściwości nowego.

 

Nasza firma jako jedyna w Polsce i europie zachodniej stosuje metody polegające nie tylko na przeczyszczeniu, ale przede wszystkim odbudowaniu i odzyskaniu właściwości powłoki galwanicznej, która odpowiedzialna jest za prawidłowe działanie filtra DPF. Wszystkie firmy w Polsce oferują jedynie dopalenie sadzy lub różnego rodzaju oczyszczanie filtra różnymi metodami. Jest to tylko 25% sukcesu i powoduje, że cała naprawa jest krótkotrwała. Filtr bowiem zaczyna się zapychać ponieważ jego powłoki galwaniczne straciły swoje właściwości.

 

Dzięki innowacyjnym metodom osiągnięte we współpracy z takimi firmami jak Pirelli, PURItech i Exopure oraz współpracy z inżynierami i chemikami Państwa filtr zostanie poddany bardzo skomplikowanej, ale niezwykle skutecznej procedurze, która spowoduje, że będzie jak nowy.

Chcesz przyjechać osobiście? Zobacz co i za ile oferujemy >>