Adres do wysyłki
Euro-Vat Consulting
ul. Strzelecka 62/64
64-010 Krzywiń
Tel.: 604 225 240
E-mail: biuro@eurovat.info.pl
NIP: 5992310389
Oferta
Eko plakietka
Polecamy Także
Obecnie na stronie
Naszą witrynę przegląda teraz 7 gościZdjęcia filtra cząstek stałych oraz inne dotyczące tematu FAP/DPF
CZĄSTKA STAŁA
Zadanie filtra cząstek stałych jest zatrzymanie cząstki i nie przedostanie się jej do płuc. Najgroźniejsze dla życia człowieka są siarczany i tlenki węgla, które przestają się do krwi. Usuwanie filtra cząstek stałych dpf, to nieodpowiedzialne i karygodne postępowanie. Najczęściej jednak wynika to z nieświadomości.
![]() |
FILTR CZĄSTEK STAŁYCH
Najczęściej zbudowany jest z wkładu filtrującego, obudowy i czujników. Usunięcie, wycinanie dpf może powodować błędy oprogramowania samochodu i nieprzewidywalną pracę innych podzespołów.
![]() |
CECHY FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH
![]() |
Filtr cząstek stałych dpf w przekroju.
![]() |
ZAMONTOWANY FILTR W AUTOBUSIE MAN RH 463 1996 r.
W Polsce najwięcej filtrów cząstek stałych montowanych jest do autobusów. Dzięki temu nie ma chmur dymu za autobusem którym jedziemy. Właściciele takich autobusów mają wiele korzyści. Niestety w Polsce wiele osób usuwa filtr cząstek stałych dpf i zatruwa siebie i innych. Wielu elektroników namawia na usunięcie dpf zamiast poprostu naprawić pojazd. Regeneracja dpf jest znacznie tańsza.
![]() |
ZAMONTOWANY FILTR W AUTOBUSIE DAF SMIT 1994 r.
![]() |
ZAMONTOWANY FILTR W AUTOBUSIE SETRA 315 HDH 1998 r.