Filtr cząstek stałych fap/dpf w Fordzie Focusie oraz Volvo

Filtry cząstek stałych w pojazdach takich jak Ford Focus /Focus C-max oraz w Volvo V50/S30/C70/V70 bardzo często ulegają awarii zapchania. "Volva" i Fordy wyposażone są w filtry dpf czyli tzw. suche, które potrzebują w wysokiej temperatury do dopalenia sadzy.

 

To powoduje, że dpf często ulega awari a właściwie wymagają regeneracji. Nawet w jednym z odcinków Turbo Kamera był przedstawiany przez redaktorów przypadek pojazdu Volvo xc70, w którym filtr cząstek stałych nie był w stanie wypalać spalin podczas krótkich odcinków. Powodowało to także: rozrzedzanie oleju w misie oraz przybywanie oleju.


Zazwyczaj taki filtry cząstek stałych można zregenerować, tak aby odzyskały niemalże całkowicie swoje właściwości. DPF jednak trzeba przesłać do regeneracj niezwłocznie po zauważeniu pierwszych symptomów.

 

Z naszych doświadczeń wynikia, że filtry cząstek stałych dpf w Ford Focus/Focus C-Max oraz Volvo V50/S30/C70/V70 doskonale poddają się regeneracji. Tymbardziej niezrozumiałe jest usuwanie dpf przez wilu użytkowników, którymi najczęściej kieruje nieświadomość innych rozwiązań.

 

Czytaj więcej o regeneracji filtra cząstek stałych >>

 

Bardzo rzadko zdarzają się przetopione filtry cząstek stałych z Ford Focus/Focus C-Max oraz Volvo V50/S30/C70/V70  - to dobra informacja dla posiadaczy tych aut. Jednak jeśli dojdzie do trwałego uszkodzenia filtra, konieczna bdyie jego wymiana na nowy. Nasza firma oferuje takie filtry w korzystnych cenach.

Sprawdź cenę nowego filtra cząstek stałych fap/dpf do Ford Focus - Focus C-Max >>

 

Filtr do wielogodzinnej i wieloetapowej regeneracji należy przesłać pod adres:

Euro-Vat Consulting

ul. Strzelecka 62/64
64-010 Krzywiń


Filtr po udanej regeneracji zostanie odesłany w ciągu 2 dni. Na filtr dajmy pół roku gwarancji! W rzeczywistości jeśli pojazd nie ma awarii w układzie zasilania, powinien wystarczyć na jeszcze raz taką ilość kilometrów jak dotychczas przed pierwszą regeneracją.