Adres do wysyłki
Euro-Vat Consulting
ul. Strzelecka 62/64
64-010 Krzywiń
Tel.: 604 225 240
E-mail: biuro@eurovat.info.pl
NIP: 5992310389
Oferta
Eko plakietka
Obecnie na stronie
Naszą witrynę przegląda teraz 13 gościFiltr cząstek stałych fap/dpf w Fordzie Focusie oraz Volvo
Filtry cząstek stałych w pojazdach takich jak Ford Focus /Focus C-max oraz w Volvo V50/S30/C70/V70 bardzo często ulegają awarii zapchania. "Volva" i Fordy wyposażone są w filtry dpf czyli tzw. suche, które potrzebują w wysokiej temperatury do dopalenia sadzy.
To powoduje, że dpf często ulega awari a właściwie wymagają regeneracji. Nawet w jednym z odcinków Turbo Kamera był przedstawiany przez redaktorów przypadek pojazdu Volvo xc70, w którym filtr cząstek stałych nie był w stanie wypalać spalin podczas krótkich odcinków. Powodowało to także: rozrzedzanie oleju w misie oraz przybywanie oleju.
Zazwyczaj taki filtry cząstek stałych można zregenerować, tak aby odzyskały niemalże całkowicie swoje właściwości. DPF jednak trzeba przesłać do regeneracj niezwłocznie po zauważeniu pierwszych symptomów.
Z naszych doświadczeń wynikia, że filtry cząstek stałych dpf w Ford Focus/Focus C-Max oraz Volvo V50/S30/C70/V70 doskonale poddają się regeneracji. Tymbardziej niezrozumiałe jest usuwanie dpf przez wilu użytkowników, którymi najczęściej kieruje nieświadomość innych rozwiązań.
Czytaj więcej o regeneracji filtra cząstek stałych >>
Bardzo rzadko zdarzają się przetopione filtry cząstek stałych z Ford Focus/Focus C-Max oraz Volvo V50/S30/C70/V70 - to dobra informacja dla posiadaczy tych aut. Jednak jeśli dojdzie do trwałego uszkodzenia filtra, konieczna bdyie jego wymiana na nowy. Nasza firma oferuje takie filtry w korzystnych cenach.
Sprawdź cenę nowego filtra cząstek stałych fap/dpf do Ford Focus - Focus C-Max >>
Filtr do wielogodzinnej i wieloetapowej regeneracji należy przesłać pod adres:
Euro-Vat Consulting
ul. Strzelecka 62/64
64-010 Krzywiń
Filtr po udanej regeneracji zostanie odesłany w ciągu 2 dni. Na filtr dajmy pół roku gwarancji! W rzeczywistości jeśli pojazd nie ma awarii w układzie zasilania, powinien wystarczyć na jeszcze raz taką ilość kilometrów jak dotychczas przed pierwszą regeneracją.