Czyszczenie filtrów cząstek stałych w autobusach

Oprócz montażu filtrów cząstek stałych do autobusów w celu spełnienia odpowiedniej normy opracowaliśmy własny niezwykle skuteczny system czyszczenia i regeneracji filtrów cząstek stałych w autobusach, maszynach budowlanych, ciągnikach rolniczych. Pamiętaj czyszczenie wymuszone, elektroniczne, czyszczenie sprężonym powietrze, nie jest tak skuteczne jak czyszczenie filtrów naszą metodą. Dzięki naszej metodzie zaoszczędzisz dużo pieniędzy oraz ewentualnych awarii na drodze. Na czyszczenie oraz regenerację dajemy gwarancję.

To także ważny argument w decyzji o montażu. Są na rynku firmy, które po zamontowaniu filtra zostawiają klienta lub wręcz wprowadzają w błąd o konieczności czyszczenia oraz skuteczności poszczególnych metod.

Obecnie regenerujemy dla wielu firm

Zaufała nam naprawdę wielu producentów i posiadaczy autobusów takich jak: SETRA, BOVA, MAN, DAF, MERCEDES, RENAULT, SCANIA, NEOPLAN, EOS VANHOOL, SOLARIS. Obsługujemy przedsiębiorstwa autokarowe, PKSY itp.

Co nas wyróżnia

Dzięki stworzonej przez nas skutecznej regeneracji zapchany filtr cząstek stałych odzyskuje właściwości nowego.

Nasza metoda została docenione przez liczne media fachowe takie jak: Nowoczesny Warsztat, Moto Focus, Auto Track, gazety regionalne oraz bardzo wielu mechaników z całej Polski. Tu zaoszczędzisz dużo pieniędzy i nerwów. Mamy ogromną wiedzę na temat FAP/DPF!

Gwarancja

Ponadto otrzymasz: gwarancję nawet na roku i fachowe doradztwo. W tym artykule dowiesz się wielu przydatnych informacji, których nie uzyskasz od usuwających filtr cząstek stałych.

Jeśli Twój filtr będzie uszkodzony wymienimy w nim wkład na nowy i będziesz miał praktycznie nowy filtr.

Zadzwoń teraz, by sprawdzić czy Twój filtr można zregenerować:
604 225 240!
Zostaliśmy wyróżnieni przez miesięcznik Nowoczesny Warsztat:

Zapoznaj się z pełną ofertą:

Regeneracja wykonywana jest przez specjalistów w tym zakresie i przy pomocy specjalnych urządzeń. Dajemy gwarancję na pół roku, ale po naszym przeszkoleniu jak korzystać z auta z FAP/DPF klienci pojawiają się na kolejną regenerację po 100 a nawet 200 tys. km.

Gwarancja nawet na roku!!!


Ponadto otrzymasz profesjonalny raport z regeneracji:

 

Zregenerowany przez nas filtr odzyskuje swoją pełną sprawność - jest czysty tak jak w nowym aucie.

Posiadamy i stosujemy metodę zupełnie oczyszczającą FAP/DPF.

 

O naszej metodzie:

Nie używamy hamowni oraz regeneracji komputerowej lub chemicznej, bo jest to w naszej ocenie nieskuteczne - krótkotrwałe i kosztowne (straty paliwa i obciążenie silnika). W skrajnych przypadkach uszkadza filtr. Podobnie wygląda sprawa ze sprężonym powietrzem. Używanie tych metod przez różne firmy tylko wskazuje na ich stan niewiedzy dotyczący filtrów cząstek stałych.

Co robimy: Filtry poddajemy specjalnej wielogodzinnej regeneracji, która przywraca jego właściwości w ponad 99%. Dzięki współpracy m.in. z firmą Pirelli QTEC, PuriTech jesteśmy najlepszymi specjalistami w tym zakresie. Cała procedura trwa około 20 godzin a jej ostatnim etapem jest skanowanie kilku tysięcy kanalików w celu sprawdzenia wykonanej usługi.

W przypadku filtra uszkodzonego wymieniamy wkład i jest on jak nowy.

Ciesz się FAP/DPF przez nawet 300 tys. km!!!

Cena serwisu filtra jest znacznie niższa od ceny usunięcia, a ponadto jest to jedyne uczciwe rozwiązanie. Najczęściej serwisy oraz firmy usuwające nie informują właścicieli pojazdów, że nawet całkowicie zapchany filtr można zregenerować. Jest to rozwiązanie dużo tańsze i bardziej skuteczne.

Zadzwoń: 604 225 240 lub 725 303 570

 


Ile czasu trwa regeneracja?

Do prawidłowej regeneracji, która nie uszkadza filtra i nie skraca jego żywotności, ale przywraca jego skuteczność potrzebne są conajmniej 1 pełny dzień. Pośpiech w tej kwestii nie jest zalecany.

Informacje w sprawie FAP/DPF:

Zadzwoń: 604 225 240, 725 303 570 lub napisz: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Adres do wysyłki FAP/DPF:

Wymontowany filtr wyślij na adreś: Euro-Vat Consulting, ul. Strzelecka 62/64, 64-010 Krzywiń. Zregenerowany filtr wraz z gwarancją i instrukcją jak użytkować auto z FAP/DPF odeślemy następnego dnia.

Do współpracy zapraszamy także serwisy oraz warsztaty samochodowe.

Zobacz dlaczego usuwanie filtra cząstek stałych fap dpf jest niekorzystne:

Bardzo naganne jest wycinanie i usuwanie filtra cząstek stałych z samochodu, który zakupiliśmy. Po pierwsze, zanieczyszczamy powietrze, a po drugie, bardzo negatywnie wpływamy na zdrowie swoje i innych. Usuwanie filtra jest niezgodne z prawem, może spowodować odebranie dowodu rejestracyjnego przez służby drogowe i niespełnienie warunków przeglądu technicznego. Ponadto obniża parametry i sprawnośc auta. Filtr cząstek stałych ma za zadanie zatrzymywanie cząstek sadzy, do których przyklejają się toksyny silnie wpływające na nasze zdrowie. Według WHO z powodu zatrucia zanieczyszczonym powietrzem umiera więcej osób, niż ginie w wypadkach drogowych.

Nie daj się oszukać przez osoby, których interes skupiony jest tylko na zarobku!

Mity o których warto wiedzieć:

Na temat filtrów cząstek stałych powstało wiele mitów. Jednak FAP/DPF to nie takie straszne urządzenie, jeśli umie się z niego korzystać. Mając FAP/DPF w pojeździe można robić setki tysięcy kilometrów i nie mieć z nim problemów. Nasi klienci często potwierdzają, że mają przejechane 200, 300 a nawet 400 tys. km i nie mają problemów. Przede wszystkim należy pamiętać o kilku zasadach:

1. Nie przerywać pracy samochodu, gdy włączy się automatyczna regeneracja. Wcale nie trzeba jakoś szczególnie wyjażdzać za miasto i się rozpędzać, by wypalić filtr. Jeśli filtr jest sprawny, wystarczy mieć świadomość, że jak włączy się jego regeneracja, co objawi się spadkiem mocy lub kontrolką lub też głośniejszą pracą, to nie należy wyłączać silnika.

2. Nie zostawiać na długi czas pojazdu na biegu jałowym. To powoduje dużą produkcję cząsteczek i może doprowadzić do zapchania.

3. Poinformować innych uzytkowników pojazdu o tym, by stosowali się do powyższych punktów.

4. Serwisować auto i naprawiać wszystkie usterki, szczególnie związane z pracą silnika. Otóż często zapchanie się filtra to efekt zepsutej turbiny, brania przez auto dużej ilości oleju itp.

5. Tankować dobrej jakości paliwo.

Autorstwem wielu mitów są najczęściej firmy wycinające ten element oraz użytkownicy, u których nieprawidłowo zdiagnozowano problem z filtrem. Ostatnio nawet w Programie 4 Polskiego Radia był zaproszony do studia gość, który reklamował ich usunięcie. Bazował on na niewiedzy redaktorów, ponadto można mniemać, że była to audycja sponsorowana.Trend w krajach zachodnich jest odwrotny. Mieszkańcy miast wymuszają wyższe normy ekologiczne, a wiele pojazdów dozbraja się w FAP/DPF.

Kupując auto warto sprawdzić, czy auto powinno posiadać FAP/DPF oraz czy jest on rzeczywiście pod pojazdem oraz czy nie jest przedziurawiony.

U nas możesz liczyć na fachowe i uczciwe doradztwo! Zaufało nam PIRELLI!