Filtry cząstek stałych do autobusów

Filtry Cząstek Stałych do autobusów

Jeśli posiadasz autobus z normą ekologiczną EURO 1, EURO 2 lub EURO 3 możesz założyć filtr cząstek stałych i przejść na normę EURO 5 oraz płacić mniej za opłaty drogowe w Europie oraz wjeżdżać do zielonych stref.

Nasza firma jako jedyna w Polsce oferuje filtry większości producentów oraz zapewniamy szybki montaż, zieloną plakietkę i załatwienie niezbędnych formalności oraz obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną (to bardzo ważne, bo filtry cząstek stałych trzeba regenerować, czyścić, a nasza firma jest wyróżniona za jedną z najlepszy regeneracji dpf i fap).

Jesteśmy liderem w tej branży oraz posiadamy wieloletnie doświadczenie, które zapewni Państwu komfortowe korzystanie z autobusu z normą nawet EURO 5. Dzięki eksperckiej wiedzy dobierzemy odpowiedni system do Twojego pojazdu. Najczęściej są to: tzw. filtry suche, mokre lub z SCR.

Uwaga: nasze systemy jako jedyni w Polsce testowaliśmy w instytucjach notyfikowanych przez Eurpejskie instytucje, prowadzimy stałą współpracę z DEKRA i TUV.

 

Teraz filtry cząstek stałych wielu marek w promocyjnych cenach!

Dzwoń: 604 225 240 lub 725 303 570.

Tylko u nas:

UWAGA! Nigdy nie posiadaliśmy wspólników. Na rynku pojawili się oszuści, którzy podają, że kiedyś z nami pracowali. Firma Euro-Vat Consulting dr Bert van der Linden i Andrzej Matuszewski Sp. z o.o. nieprzerwanie od 2009 roku działa niepodzielnie i jest jedynym liderem w montażu i regeneracji filtrów cząstek stałych.

Dzwoń: 604 225 240 lub 725 303 570

Wyższość filtrów cząstek stałych montowanych przez firmę Euro-Vat Consulting:

Codziennie montujemy filtry cząstek stałych do autobusów, które muszą spełniać normy Euro 4, Euro 5 lub Euro 6. Najczęściej montujemy filtry cząstek stałych suche lub filtry mokre jeśli tego wymaga stan techniczny pojazdu.

W naszej firmie masz gwarancję JAKOŚCI i NAJWIĘKSZEGO DOŚWIADCZENIA oraz NISKICH CEN.

Ważne kwestie:

Nasza firma:

Euro-Vat Consulting dr Bert van der Linden i Andrzej Matuszewski Sp. z o.o.

Konkurencja:

Oferta filtrów:

Wszystkie marki filtrów, stały bezpośredni kontakt z producentami filtrów. Między innymi: PuriTech, Kutec, Pirelli, Baumot, HJS, Twinteck, Exopur, HUG

Najczęściej jedna marka. Pośrednictwo, kto inny sprzedaje kto inny kupuje.

Cena z montażem:

Nawet od 18 000 zł Netto! Z MONTAŻ!

Od 19500 bez montażu.

Rodzaje:

WSZYSTKIE: SUCHE, MOKRE.

Nowość: Filtry SCR

Tylko suche. Niezrozumienie kiedy użyć filtra mokrego.

Oferowana uzyskana norma:

Euro 4, Euro 5, Nowość: Euro 6!

Teraz także: z normy STAGE 3, 3a, 3b na STAGE 4 we wszystkich maszynach w tym także budowlanych i ciągnikach rolniczych.

Maksymalnie: Euro 5

Czas montażu:

Nawet 4 godziny dzięki stałej i dużej kadrze.

Powyżej 6 godzin.

Czas wszystkich formalności - od decyzji do zamontowania:

Wszystko nawet 1 dzień! Montaż od ręki.

Nawet kilka tygodni.

Forma płatności:

Brak wymaganej przedpłaty, gotówka, przelew, możliwe raty.

Przedpłata.

Regeneracja, czyszczenie:

Innowacyjne własne maszyny. Super ceny.

brak danych

Serwis:

Dojazd do klienta. Stała wyspecjalizowana kadra.

Serwis zlecany zewnętrznie.

Potrzebne czyszczenia:

Nawet do 200 tys. km. (w zależności od stanu technicznego pojazdu oraz warunków użytkownia)

Do150 tys.

Skuteczność czyszczenia:

Potwierdzona w testach najwyższa skuteczność w Polsce.

brak danych

Filtr zastępczy w czasie czyszczenia lub awarii

TAK - jako jedyni w Polsce.

brak


NIE RYZYKUJ!

- NIE montuj DPF lub FAP w serwisie bez doświadczenie i certyfikacji

Firma gwarantuje w ramach zakupu filtra:

 

Jako jedyni w Polsce jesteśmy przedstawicielami wielu marek, a między innymi wiodącej marki Pirelli Eco Technology.

 

 

 

Filtr cząstek stałych powinien być zamontowany przez firmę, która ma do tego uprawnienia oraz doświadczenie. Nasza firma jako jedyna posiada rekomendacje od wielu producentów filtrów oraz PSPA:

 

Zobacz filmik jak montowany jest filtr w autobusie BOVA:

 

 

Warunki, które powinien spełniać silnik, w którego układzie wydechowym ma zostać zamontowany filtr cząstek stałych:

  • Zużycie oleju silnikowego nie powinno przekraczać 0,8 litra na 1000 km.
  • Współczynnik zadymienia K mniejszy niż 1,5 [m -1]
  • Paliwo stosowane do napędu pojazdu powinno spełniać odpowiednią normę.
  •  

    Technologia zastosowana w Filtrach Cząstek Stałych Pirelli:

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Dzwoń: 725 303 570 lub 604 225 240