Filtry cząstek stałych do autobusów

Filtry Cząstek Stałych do autobusów

Jeśli posiadasz autobus z normą ekologiczną EURO 1, EURO 2 lub EURO 3 możesz założyć filtr cząstek stałych i przejść na normę EURO 5 oraz płacić mniej za opłaty drogowe w Europie oraz wjeżdżać do zielonych stref.

Nasza firma jako jedyna w Polsce oferuje filtry większości producentów oraz zapewniamy szybki montaż, zieloną plakietkę i załatwienie niezbędnych formalności oraz obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną (to bardzo ważne, bo filtry cząstek stałych trzeba regenerować, czyścić, a nasza firma jest wyróżniona za jedną z najlepszy regeneracji dpf i fap).

Jesteśmy liderem w tej branży oraz posiadamy wieloletnie doświadczenie, które zapewni Państwu komfortowe korzystanie z autobusu z normą nawet EURO 5. Dzięki eksperckiej wiedzy dobierzemy odpowiedni system do Twojego pojazdu. Najczęściej są to: tzw. filtry suche, mokre lub z SCR.

Uwaga: nasze systemy jako jedyni w Polsce testowaliśmy w instytucjach notyfikowanych przez Eurpejskie instytucje, prowadzimy stałą współpracę z DEKRA i TUV.

 

Teraz filtry cząstek stałych wielu marek w promocyjnych cenach!

Dzwoń: 604 225 240 lub 725 303 570.

Tylko u nas:

  • Największy wybór filtrów cząstek stałych - dobieramy system do autobusu i potrzeb klienta.
  • Najniższe ceny, dzięki wieloletniej współpracy z producentami. Nie kupujemy filtrów od pośredników.
  • Największe doświadczenie w montażu - setki zamontowanych systemów we wszystkich markach autobusów i wielu krajach Europy.
  • Najkrótszy czas montażu - nawet 4 godziny - dzięki bardzo dużemu doświadczeniu i dużej specjalistycznej kadrze.
  • Profesjonalne przygotowanie całej dokumentacji - pozwoleń, plakietek, zgłoszeń.
  • Rzetelna informacja prawna - nie wprowadzamy w błąd klientów.
  • Opieka serwisowa - usuwanie awarii w najkrótszym czasie od zgłoszenia.
  • Brak pośredników. Wiele firm pośredniczy tylko w sprzedaży - kto inny sprzedaje, kto inny montuje.
  • Możliwość spłaty ratalnej.
  • Jako jedyni współpracujemy z Instytutem Transportu Samochodowego oraz Politechniką Krakowską.
  • Montujemy systemy oczyszczani spalin także do: ciągników i maszyn rolniczych oraz koparek, urządzeń budowlanych i agragatów.

UWAGA! Nigdy nie posiadaliśmy wspólników. Na rynku pojawili się oszuści, którzy podają, że kiedyś z nami pracowali. Firma Euro-Vat Consulting dr Bert van der Linden i Andrzej Matuszewski Sp. z o.o. nieprzerwanie od 2009 roku działa niepodzielnie i jest jedynym liderem w montażu i regeneracji filtrów cząstek stałych.

Dzwoń: 604 225 240 lub 725 303 570

Wyższość filtrów cząstek stałych montowanych przez firmę Euro-Vat Consulting:

  • Certyfikowane przez europejskie instytucje TÜV NORD - bardzo ważne!
  • Redukcja cząstek stałych już od pierwszych sekund uruchomienia silnika.
  • Redukcja tlenku azotu NO2 do 59,9% -  bardzo ważne!
  • 100% skuteczność w warunkach jazdy miejskiej - bardzo ważne!
  • Niska temperatura redukcji cząsteczek stałych - bardzo ważne!
  • Certyfikacja zagranicznych instytucji -  bardzo ważne!
  • Wkład filtra wykonany z najlepszego Siliciumcarbidu (SiC).
  • Solidna obudowa wykonana ze stali nierdzewnej. 
  • Brak powierzchni powlekanych związkami, które wchodzą w reakcję z cząstkami stałymi i emitującymi NO2.

Codziennie montujemy filtry cząstek stałych do autobusów, które muszą spełniać normy Euro 4, Euro 5 lub Euro 6. Najczęściej montujemy filtry cząstek stałych suche lub filtry mokre jeśli tego wymaga stan techniczny pojazdu.

W naszej firmie masz gwarancję JAKOŚCI i NAJWIĘKSZEGO DOŚWIADCZENIA oraz NISKICH CEN.

Ważne kwestie:

Nasza firma:

Euro-Vat Consulting dr Bert van der Linden i Andrzej Matuszewski Sp. z o.o.

Konkurencja:

Oferta filtrów:

Wszystkie marki filtrów, stały bezpośredni kontakt z producentami filtrów. Między innymi: PuriTech, Kutec, Pirelli, Baumot, HJS, Twinteck, Exopur, HUG

Najczęściej jedna marka. Pośrednictwo, kto inny sprzedaje kto inny kupuje.

Cena z montażem:

Nawet od 18 000 zł Netto! Z MONTAŻ!

Od 19500 bez montażu.

Rodzaje:

WSZYSTKIE: SUCHE, MOKRE.

Nowość: Filtry SCR

Tylko suche. Niezrozumienie kiedy użyć filtra mokrego.

Oferowana uzyskana norma:

Euro 4, Euro 5, Nowość: Euro 6!

Teraz także: z normy STAGE 3, 3a, 3b na STAGE 4 we wszystkich maszynach w tym także budowlanych i ciągnikach rolniczych.

Maksymalnie: Euro 5

Czas montażu:

Nawet 4 godziny dzięki stałej i dużej kadrze.

Powyżej 6 godzin.

Czas wszystkich formalności - od decyzji do zamontowania:

Wszystko nawet 1 dzień! Montaż od ręki.

Nawet kilka tygodni.

Forma płatności:

Brak wymaganej przedpłaty, gotówka, przelew, możliwe raty.

Przedpłata.

Regeneracja, czyszczenie:

Innowacyjne własne maszyny. Super ceny.

brak danych

Serwis:

Dojazd do klienta. Stała wyspecjalizowana kadra.

Serwis zlecany zewnętrznie.

Potrzebne czyszczenia:

Nawet do 200 tys. km. (w zależności od stanu technicznego pojazdu oraz warunków użytkownia)

Do150 tys.

Skuteczność czyszczenia:

Potwierdzona w testach najwyższa skuteczność w Polsce.

brak danych

Filtr zastępczy w czasie czyszczenia lub awarii

TAK - jako jedyni w Polsce.

brak


NIE RYZYKUJ!

- NIE montuj DPF lub FAP w serwisie bez doświadczenie i certyfikacji

Firma gwarantuje w ramach zakupu filtra:

  • Solidny montaż i gwarancję na filtr oraz usługę
  • Wyrobienie potrzebnej dokumentacji do wjazdu do zielonych stref
  • Pomoc w doborze odpowiedniego systemu Filtra cząstek stałych do Państwa pojazdu.
  • Szybkość usługi, hotel, wyżywienie. Zwykle montaż trwa od 4 do 8 godzin, tylko w szczególnych przypadkach może się wydłużyć.
  • Wszystko w jednym miejscu - montaż, formalności - dokumenty, serwis filtrów (najlepsza innowacyjna regeneracja, którą muszą przechodzić okresowo wszystkie filtry cząstek stałych) - tylko u nas możliwość montażu filtra zastępczego.

 

Jako jedyni w Polsce jesteśmy przedstawicielami wielu marek, a między innymi wiodącej marki Pirelli Eco Technology.

 

 

 

Filtr cząstek stałych powinien być zamontowany przez firmę, która ma do tego uprawnienia oraz doświadczenie. Nasza firma jako jedyna posiada rekomendacje od wielu producentów filtrów oraz PSPA:

 

Zobacz filmik jak montowany jest filtr w autobusie BOVA:

 

 

Warunki, które powinien spełniać silnik, w którego układzie wydechowym ma zostać zamontowany filtr cząstek stałych:

  • Zużycie oleju silnikowego nie powinno przekraczać 0,8 litra na 1000 km.
  • Współczynnik zadymienia K mniejszy niż 1,5 [m -1]
  • Paliwo stosowane do napędu pojazdu powinno spełniać odpowiednią normę.
  •  

    Technologia zastosowana w Filtrach Cząstek Stałych Pirelli:

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Dzwoń: 725 303 570 lub 604 225 240