Filtr Cząstek Stałych do autobusów, ciężarowych i osobowych

Filtry Cząstek Stałych do autobusów

Jeśli posiadasz autobus z normą ekologiczną EURO 1, EURO 2 lub EURO 3 możesz założyć filtr cząstek stałych i przejść na normę EURO 5 oraz płacić mniej za opłaty drogowe w Europie oraz wjeżdżać do zielonych stref.

Nasza firma jako jedyna w Polsce oferuje filtry większości producentów oraz zapewniamy szybki montaż, zieloną plakietkę i załatwienie niezbędnych formalności oraz obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną (to bardzo ważne, bo filtry cząstek stałych trzeba regenerować, czyścić, a nasza firma jest wyróżniona za jedną z najlepszy regeneracji dpf i fap).

Jesteśmy liderem w tej branży oraz posiadamy wieloletnie doświadczenie, które zapewni Państwu komfortowe korzystanie z autobusu z normą nawet EURO 5. Dzięki eksperckiej wiedzy dobierzemy odpowiedni system do Twojego pojazdu. Najczęściej są to: tzw. filtry suche, mokre lub z SCR.

Uwaga: nasze systemy jako jedyni w Polsce testowaliśmy w instytucjach notyfikowanych przez Eurpejskie instytucje, prowadzimy stałą współpracę z DEKRA i TUV.

 

Teraz filtry cząstek stałych wielu marek w promocyjnych cenach!

Dzwoń: 604 225 240 lub 725 303 570.

Tylko u nas:

  • Największy wybór filtrów cząstek stałych - dobieramy system do autobusu i potrzeb klienta.
  • Najniższe ceny, dzięki wieloletniej współpracy z producentami. Nie kupujemy filtrów od pośredników.
  • Największe doświadczenie w montażu - setki zamontowanych systemów we wszystkich markach autobusów i wielu krajach Europy.
  • Najkrótszy czas montażu - nawet 4 godziny - dzięki bardzo dużemu doświadczeniu i dużej specjalistycznej kadrze.
  • Profesjonalne przygotowanie całej dokumentacji - pozwoleń, plakietek, zgłoszeń.
  • Rzetelna informacja prawna - nie wprowadzamy w błąd klientów.
  • Opieka serwisowa - usuwanie awarii w najkrótszym czasie od zgłoszenia.
  • Brak pośredników. Wiele firm pośredniczy tylko w sprzedaży - kto inny sprzedaje, kto inny montuje.
  • Możliwość spłaty ratalnej.
  • Jako jedyni współpracujemy z Instytutem Transportu Samochodowego oraz Politechniką Krakowską.
  • Montujemy systemy oczyszczani spalin także do: ciągników i maszyn rolniczych oraz koparek, urządzeń budowlanych i agragatów.

UWAGA! Nigdy nie posiadaliśmy wspólników. Na rynku pojawili się oszuści, którzy podają, że kiedyś z nami pracowali. Firma Euro-Vat Consulting dr Bert van der Linden i Andrzej Matuszewski Sp. z o.o. nieprzerwanie od 2009 roku działa niepodzielnie i jest jedynym liderem w montażu i regeneracji filtrów cząstek stałych.

Dzwoń: 604 225 240 lub 725 303 570

Więcej…

Dlaczego jesteśmy liderem w Polsce i Europie środkowo wschodniej?

Nasza firma od początku jest niekwestionowanym liderem w montażu filtrów cząstek stałych do autobusów, samochodów ciężarowych oraz urządzeń budowlanych i maszyn. Porównaj naszą ofertę z ofertą konkurencji.

Codziennie montujemy filtry cząstek stałych do autobusów, które muszą spełniać normy Euro 4, Euro 5 lub Euro 6. Najczęściej montujemy filtry cząstek stałych suche lub filtry mokre jeśli tego wymaga stan techniczny pojazdu.

W naszej firmie masz gwarancję JAKOŚCI i NAJWIĘKSZEGO DOŚWIADCZENIA oraz NISKICH CEN.

Ważne kwestie:

Nasza firma:

Euro-Vat Consulting dr Bert van der Linden i Andrzej Matuszewski Sp. z o.o.

Konkurencja:

Oferta filtrów:

Wszystkie marki filtrów, stały bezpośredni kontakt z producentami filtrów. Między innymi: PuriTech, Kutec, Pirelli, Baumot, HJS, Twinteck, Exopur, HUG

Najczęściej jedna marka. Pośrednictwo, kto inny sprzedaje kto inny kupuje.

Cena z montażem:

Nawet od 18 000 zł Netto! Z MONTAŻ!

Od 19500 bez montażu.

Rodzaje:

WSZYSTKIE: SUCHE, MOKRE.

Nowość: Filtry SCR

Tylko suche. Niezrozumienie kiedy użyć filtra mokrego.

Oferowana uzyskana norma:

Euro 4, Euro 5, Nowość: Euro 6!

Teraz także: STAGE 3a, 3b oraz STAGE 4 w maszynach budowlanych.

Maksymalnie: Euro 5

Czas montażu:

Nawet 4 godziny dzięki stałej i dużej kadrze.

Powyżej 6 godzin.

Czas wszystkich formalności - od decyzji do zamontowania:

Wszystko nawet 1 dzień! Montaż od ręki.

Nawet kilka tygodni.

Forma płatności:

Brak wymaganej przedpłaty, gotówka, przelew, możliwe raty.

Przedpłata.

Regeneracja, czyszczenie:

Innowacyjne własne maszyny. Super ceny.

brak danych

Serwis:

Dojazd do klienta. Stała wyspecjalizowana kadra.

Serwis zlecany zewnętrznie.

Potrzebne czyszczenia:

Nawet do 200 tys. km. (w zależności od stanu technicznego pojazdu oraz warunków użytkownia)

Do150 tys.

Skuteczność czyszczenia:

Potwierdzona w testach najwyższa skuteczność w Polsce.

brak danych

Filtr zastępczy w czasie czyszczenia lub awarii

TAK - jako jedyni w Polsce.

brak

Zachęcamy do skorzystania z naszej pełnej oferty. Prowadzimy serwis praktycznie 24H.

Zadzwoń: 604 225 240 lub 725 303 570

Czyszczenie filtrów cząstek stałych w autobusach.

Oprócz montażu filtrów cząstek stałych do autobusów w celu spełnienia odpowiedniej normy opracowaliśmy własny niezwykle skuteczny system czyszczenia i regeneracji filtrów cząstek stałych w autobusach, maszynach budowlanych, ciągnikach rolniczych. Pamiętaj czyszczenie wymuszone, elektroniczne, czyszczenie sprężonym powietrze, nie jest tak skuteczne jak czyszczenie filtrów naszą metodą. Dzięki naszej metodzie zaoszczędzisz dużo pieniędzy oraz ewentualnych awarii na drodze. Na czyszczenie oraz regenerację dajemy gwarancję.

To także ważny argument w decyzji o montażu. Są na rynku firmy, które po zamontowaniu filtra zostawiają klienta lub wręcz wprowadzają w błąd o konieczności czyszczenia oraz skuteczności poszczególnych metod.

Obecnie regenerujemy dla wielu firm

Zaufała nam naprawdę wielu producentów i posiadaczy autobusów takich jak: SETRA, BOVA, MAN, DAF, MERCEDES, RENAULT, SCANIA, NEOPLAN, EOS VANHOOL, SOLARIS. Obsługujemy przedsiębiorstwa autokarowe, PKSY itp.

Co nas wyróżnia

Dzięki stworzonej przez nas skutecznej regeneracji zapchany filtr cząstek stałych odzyskuje właściwości nowego.

Nasza metoda została docenione przez liczne media fachowe takie jak: Nowoczesny Warsztat, Moto Focus, Auto Track, gazety regionalne oraz bardzo wielu mechaników z całej Polski. Tu zaoszczędzisz dużo pieniędzy i nerwów. Mamy ogromną wiedzę na temat FAP/DPF!

Gwarancja

Ponadto otrzymasz: gwarancję nawet na roku i fachowe doradztwo. W tym artykule dowiesz się wielu przydatnych informacji, których nie uzyskasz od usuwających filtr cząstek stałych.

Jeśli Twój filtr będzie uszkodzony wymienimy w nim wkład na nowy i będziesz miał praktycznie nowy filtr.

Zadzwoń teraz, by sprawdzić czy Twój filtr można zregenerować:
604 225 240!
Zostaliśmy wyróżnieni przez miesięcznik Nowoczesny Warsztat:

Zapoznaj się z pełną ofertą:

Regeneracja wykonywana jest przez specjalistów w tym zakresie i przy pomocy specjalnych urządzeń. Dajemy gwarancję na pół roku, ale po naszym przeszkoleniu jak korzystać z auta z FAP/DPF klienci pojawiają się na kolejną regenerację po 100 a nawet 200 tys. km.

Gwarancja nawet na roku!!!


Ponadto otrzymasz profesjonalny raport z regeneracji:

 

Zregenerowany przez nas filtr odzyskuje swoją pełną sprawność - jest czysty tak jak w nowym aucie.

Posiadamy i stosujemy metodę zupełnie oczyszczającą FAP/DPF.

 

O naszej metodzie:

Nie używamy hamowni oraz regeneracji komputerowej lub chemicznej, bo jest to w naszej ocenie nieskuteczne - krótkotrwałe i kosztowne (straty paliwa i obciążenie silnika). W skrajnych przypadkach uszkadza filtr. Podobnie wygląda sprawa ze sprężonym powietrzem. Używanie tych metod przez różne firmy tylko wskazuje na ich stan niewiedzy dotyczący filtrów cząstek stałych.

Co robimy: Filtry poddajemy specjalnej wielogodzinnej regeneracji, która przywraca jego właściwości w ponad 99%. Dzięki współpracy m.in. z firmą Pirelli QTEC, PuriTech jesteśmy najlepszymi specjalistami w tym zakresie. Cała procedura trwa około 20 godzin a jej ostatnim etapem jest skanowanie kilku tysięcy kanalików w celu sprawdzenia wykonanej usługi.

W przypadku filtra uszkodzonego wymieniamy wkład i jest on jak nowy.

Ciesz się FAP/DPF przez nawet 300 tys. km!!!

Cena serwisu filtra jest znacznie niższa od ceny usunięcia, a ponadto jest to jedyne uczciwe rozwiązanie. Najczęściej serwisy oraz firmy usuwające nie informują właścicieli pojazdów, że nawet całkowicie zapchany filtr można zregenerować. Jest to rozwiązanie dużo tańsze i bardziej skuteczne.

Zadzwoń: 604 225 240 lub 725 303 570

 


Ile czasu trwa regeneracja?

Do prawidłowej regeneracji, która nie uszkadza filtra i nie skraca jego żywotności, ale przywraca jego skuteczność potrzebne są conajmniej 1 pełny dzień. Pośpiech w tej kwestii nie jest zalecany.

Informacje w sprawie FAP/DPF:

Zadzwoń: 604 225 240, 725 303 570 lub napisz: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Adres do wysyłki FAP/DPF:

Wymontowany filtr wyślij na adreś: Euro-Vat Consulting, ul. Strzelecka 62/64, 64-010 Krzywiń. Zregenerowany filtr wraz z gwarancją i instrukcją jak użytkować auto z FAP/DPF odeślemy następnego dnia.

Do współpracy zapraszamy także serwisy oraz warsztaty samochodowe.

Zobacz dlaczego usuwanie filtra cząstek stałych fap dpf jest niekorzystne:

Bardzo naganne jest wycinanie i usuwanie filtra cząstek stałych z samochodu, który zakupiliśmy. Po pierwsze, zanieczyszczamy powietrze, a po drugie, bardzo negatywnie wpływamy na zdrowie swoje i innych. Usuwanie filtra jest niezgodne z prawem, może spowodować odebranie dowodu rejestracyjnego przez służby drogowe i niespełnienie warunków przeglądu technicznego. Ponadto obniża parametry i sprawnośc auta. Filtr cząstek stałych ma za zadanie zatrzymywanie cząstek sadzy, do których przyklejają się toksyny silnie wpływające na nasze zdrowie. Według WHO z powodu zatrucia zanieczyszczonym powietrzem umiera więcej osób, niż ginie w wypadkach drogowych.

Nie daj się oszukać przez osoby, których interes skupiony jest tylko na zarobku!

Mity o których warto wiedzieć:

Na temat filtrów cząstek stałych powstało wiele mitów. Jednak FAP/DPF to nie takie straszne urządzenie, jeśli umie się z niego korzystać. Mając FAP/DPF w pojeździe można robić setki tysięcy kilometrów i nie mieć z nim problemów. Nasi klienci często potwierdzają, że mają przejechane 200, 300 a nawet 400 tys. km i nie mają problemów. Przede wszystkim należy pamiętać o kilku zasadach:

1. Nie przerywać pracy samochodu, gdy włączy się automatyczna regeneracja. Wcale nie trzeba jakoś szczególnie wyjażdzać za miasto i się rozpędzać, by wypalić filtr. Jeśli filtr jest sprawny, wystarczy mieć świadomość, że jak włączy się jego regeneracja, co objawi się spadkiem mocy lub kontrolką lub też głośniejszą pracą, to nie należy wyłączać silnika.

2. Nie zostawiać na długi czas pojazdu na biegu jałowym. To powoduje dużą produkcję cząsteczek i może doprowadzić do zapchania.

3. Poinformować innych uzytkowników pojazdu o tym, by stosowali się do powyższych punktów.

4. Serwisować auto i naprawiać wszystkie usterki, szczególnie związane z pracą silnika. Otóż często zapchanie się filtra to efekt zepsutej turbiny, brania przez auto dużej ilości oleju itp.

5. Tankować dobrej jakości paliwo.

Autorstwem wielu mitów są najczęściej firmy wycinające ten element oraz użytkownicy, u których nieprawidłowo zdiagnozowano problem z filtrem. Ostatnio nawet w Programie 4 Polskiego Radia był zaproszony do studia gość, który reklamował ich usunięcie. Bazował on na niewiedzy redaktorów, ponadto można mniemać, że była to audycja sponsorowana.Trend w krajach zachodnich jest odwrotny. Mieszkańcy miast wymuszają wyższe normy ekologiczne, a wiele pojazdów dozbraja się w FAP/DPF.

Kupując auto warto sprawdzić, czy auto powinno posiadać FAP/DPF oraz czy jest on rzeczywiście pod pojazdem oraz czy nie jest przedziurawiony.

U nas możesz liczyć na fachowe i uczciwe doradztwo! Zaufało nam PIRELLI!

Który filtr cząstek do autobusu wybrać? Suchu czy mokry?

Nasza firma skupia się na dobraniu odpowiedniego filtra cząstek stałych do pojazdu. Nie ma jednego filtra cząstek, który jest uniwersalny do wszystkich pojazdów. Wynika to głównie z kilku zmiennych czynników:

  • różny przebieg i stan techniczny silnika;
  • różna pojemność i moc silnika;
  • różna wartość momentu obrotowego silnika;
  • inne warunki eksploatacji np. pojazd eksplotaowany głównie w miastach powinien być wyposażony w innych filtr cząstek stałych niż ten eksploatowany głównie na trasach;
  • różnej temperatura spalin w układzie wydechowym;

Na podstawie wywiadu z klientem i przesłanych dokumentów dzięki dużemu doświadczaniu potrafimy doskonale dobrać odpowiednią wielkość filtra, rodzaj oraz odpowiedniego producenta. Zarówno suche jak i mokre filtry cząstek stałych spełniają swoją funkcję jeśli dobrane są do odpowiedniego pojazdu.

Przejdź na STAGE 4

Nasza firma oferuje kompleksowe przejście maszyn z normy STAGE I, II, III na normę STAGE IV. Jako jedyna firma w Polsce dokonaliśmy w maszynach budowlanych i drogowych przejścia z normy STAGE IIIA na Normę STAGE IV.

Wspólnie z kadrą naukową i inżynierami opracowaliśmy własny system oczyszczania spalin, który został zaaprobowany przez DEKRA w Niemczech. Dokonaliśmy tego jako pierwsi i jedyni w Polsce.

Co to jest norma STAGE?

Jest to nazwa dla normy czystości spalin dla wszystkich silników w pojazdach drogowych i niedrogowych (np. koparki, ładowarki, walce) uzgodniona przez organy nadzoru: Europy, Japonii i Stanów Zjednoczonych. O ile w pojazdach drogowych najczęściej znamy tzw. normy Euro 4, Euro 5 czy Euro 6 o tyle bardziej międzynarodowe normy np. dla maszyn stosuje się tzw.  STAGE 1, STAGE 2, STAGE 3 CZY STAGE 4.

Innymi słowy STAGE to przepisy ograniczających emisję szkodliwych składników spalin dotyczących silników wysokoprężnych stosowanych w pojazdach drogowych oraz, ostatnio, również silników wysokoprężnych w pojazdach niedrogowych. Chodzi głównie o tlenek węgla (CO), węglowodory (HC), cząstki stałe (PM) oraz tlenki azotu (NOx).

STAGE I, II, III, IIIA, IIIB, IV - rys historyczny, aktualnie obowiązująca norma

Pierwsze normy emisji spalin dla silników wysokoprężnych o mocy powyżej 37 kW (50KM) stosowanych w pojazdach niedrogowych wprowadzono w 2001 roku (Stage 1). Następnie, określono bardziej rygorystyczne normy emisji spalin norma Stage II oraz norma Stage IIIA wprowadzane w latach 2002-2008. Norma emisji spalin Stage 4 obowiązuje od stycznie 2014


Przepisy Unii Europejskiej dotyczące emisji spalin odnoszące się do silników o mocy 37-560 kW (50 – 760 KM) montowanych w pojazdach niedrogowych.

Przejście do normy Stage IV jest bez wątpienia najbardziej znaczącą z dotychczas wprowadzonych zmian w normach emisji spalin. Przepisy tej normy wymagają zmniejszenia emisji cząstek stałych (PM) oraz zmniejszenia emisji tlenków azotu (NOx). Przepisy normy Stage IV obniżą poziom emisji cząstek stałych (PM) i tlenków azotu (NOx) do niemal zerowego poziomu w 2015 rokiem.

Nasza oferta jest skierowana do wszystkich, których maszyna budowlana, agregat, maszyna rolnicza, ciągnik powinna spełniać normę STAGE 4. Prosimy o kontakt: 605 225 240 lub 725 303 570.

Filtry Cząstek Stałych FAP/DPF do samochodów ciężarowych

PROMOCJA!

Filtry Cząstek Stałych do samochodów ciężarowych od stycznia 2012 w nowej cenie!
Dzwoń: 604 225 240 lub 725 303 570

Więcej…

Filtry Cząstek Stałych FAP/DPF do osobowych

Posiadamy oferty kilku producentów filtrów cząstek stałych FAP/DPF do samochodów osobowych.

Składając zapytanie prosimy o podanie w e-mailu: pojemności, mocy silnika, marki i modelu pojazdu, aktualnej normy pojazdu.

 

Więcej…

Więcej artykułów…

Strona 1 z 2