Adres do wysyłki
Euro-Vat Consulting
ul. Strzelecka 62/64
64-010 Krzywiń
Tel.: 604 225 240
E-mail: biuro@eurovat.info.pl
NIP: 5992310389
Oferta
Eko plakietka
Obecnie na stronie
Naszą witrynę przegląda teraz 9 gościCzego nie można robić z filtrem cząstek stałych fap/dpf
Czego nie wolno robić z filtrem cząstek stałych?
Mechanicy często próbują naprawić filtr samodzielnie. Niestety wiele z takich „napraw”, mimo że początkowo zdaje się rozwiązać problem, prowadzi do ponownego bardzo szybkiego zapchania filtra lub do uszkodzenia wkładu filtrującego.
Nie można zalewać filtra środkami rozpuszczającymi sadze - taki zabieg uszkadza strukturę filtra, przez co jego wydajność drastycznie spada. Nie wolno także podgrzewać filtra palnikiem, ponieważ w ten sposób bardzo łatwo można stopić poszczególne kanały filtra – taki wkład będzie trzeba wymienić na nowy, co wiąże się z dużymi kosztami.
Zaoszczędzenie paru złotych na próbach czyszczenia filtra cząstek stałych domowymi sposobami lub oddanie filtra cząstek stałych do nieprofesjonalnego zakładu jest kuszące, ale zwykle kończy się źle. Diagnosta powinien przede wszystkim przeanalizować, co było przyczyną zapchania filtra. Jeśli diagnosta poradzi nam usunąć fap dpf, powinniśmy niezwłocznie zmienić diagnostę i warsztat.
Jeden z klientów posiadający BMW X5 po usunięciu filtra cząstek stałych ze swojego pojazdu zwrócił się do nas o pomoc, gdy auto zaczęło ponownie wchodzić w stan awaryjny. Klient narzekał także, że za jego autem tworzyła się chmura czarnego dymu, tak jakby jego nowe auto BMW było w rzeczywistości bardzo starym pojazdem.
Zaleciliśmy klientowi zamontowanie z powrotem filtra cząstek stałych, a w przyszłości jego regenerację, która kosztuje około 500 zł.
Więcej informacji pod numerem 604 225 240.
Filtr do wielogodzinnej i wieloetapowej regeneracji należy przesłać pod adres:
Euro-Vat Consulting
ul. Strzelecka 62/64
64-010 Krzywiń
Filtr po udanej regeneracji zostanie odesłany w ciągu 2 dni. Na filtr dajmy pół roku gwarancji! W rzeczywistości jeśli pojazd nie ma awarii w układzie zasilania, powinien wystarczyć na jeszcze raz taką ilość kilometrów jak dotychczas przed pierwszą regeneracją.